ROI of Return-On-Investment, conversies, bereik en aantal kliks, verloop van campagnebudgetten, … Allemaal onderdeel van jouw online marketingrapportage, waarbij steeds meer en meer data waarmee je aan de slag kunt op je afkomt. Hoe ga je daar op de juiste manier mee om? Velen zien het bos door de bomen niet meer en missen daardoor belangrijke inzichten die de groei van hun organisatie belemmeren. Met de juiste begeleiding, dashboards en plan van aanpak is dit verleden tijd. Ontdek de manier van rapporteren die werkt voor jouw organisatie en zet echt stappen vooruit.
Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwste versie van Google Analytics. Het biedt een geïntegreerd systeem waarin alle data wordt samengevoegd, wat zorgt voor een eenvoudige manier om inzicht te krijgen in de prestaties van een website en het gebruikersgedrag. Een verbetering in GA4 is het gebruik van dashboards. Dashboards zijn interactieve visualisaties van de data die zijn verzameld en helpen om snel de belangrijkste informatie te identificeren.
De GA4 data wordt gebruikt om dashboards te creëren. Door de data te integreren en structureren in GA4 kan je op een eenvoudige wijze dashboards creëren die nodig zijn om een website te analyseren en het gebruikersgedrag te achterhalen. GA4 is dus de ideale tool om de data van jouw website verzamelen en te rapporteren.
Voor jouw campagnes
Voor jouw team
Oudenaardsesteenweg 256 bus 5
9420 Erpe-Mere
Ma. - Vrij.
8.00 - 18.00h
Copyright 2023 Lead On BTW BE 0771.335.288 Privacy Algemene voorwaarden