E-mailmarketing is een krachtig marketingkanaal, een vorm van direct marketing en digitale marketing, waarbij e-mail wordt gebruikt om de producten of diensten van uw bedrijf te promoten.
E-mail marketing is de beste manier om in contact te komen én te blijven met (potentiële) klanten. De hele wereld gebruikt e-mail en dit worden er alleen maar meer.
Het is daarom aan te raden om e-mail marketing te gebruiken als onderdeel van je digitale marketing. Als je e-mail niet gebruikt als onderdeel van je online marketing strategie, mis je een belangrijk communicatiemiddel.
Met een goede e-mail strategie kun je van je veel leads klanten maken.
Je klanten directer en persoonlijker bereiken maar zeker ook klanten of ‘fans’ van je bedrijf verbonden houden met het bedrijf. Door regelmatig relevante content te bezorgen blijf je top of mind bij je bezoeker en hou je het contact warm. Via email marketing heb je ook een belangrijk kanaal om vragen te stellen aan jouw contacten. Iemand die de moeite heeft genomen om zich in te schrijven om jouw communicatie te ontvangen is al vaker bereidt om vragen te beantwoorden.
Via e-mail marketing kan je niet enkel informatie sturen maar kan je ook je doelgroep beïnvloeden om bepaalde acties te ondernemen.
E-mailautomatisering is de manier om e-mails te maken die de juiste mensen bereiken met de juiste boodschap op het juiste moment, zonder dat je elke keer het werk hoeft te doen, door geautomatiseerde berichten te versturen met behulp van een marketingautomatiseringstool.
Wil je ook je e-mailmarketing onder loep nemen en optimaliseren of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!
Oudenaardsesteenweg 256 bus 5
9420 Erpe-Mere
Ma. - Vrij.
8.00 - 18.00h
Copyright 2024 Lead On – BTW BE 0771.335.288 – Privacy – Algemene voorwaarden